Pozycjonowanie strony jest drogą inwestycją, która jednak może zapewnić wysokie miejsce w wyszukiwarce Google. Dzięki optymalizacji wykonywanej przez specjalistów, strona wysunie się na pozycję liderów i w zależności od branży – przyciągnie nowych klientów, pacjentów lub współpracowników. Co wchodzi w skład zadań pozycjonera i z jakimi stawkami trzeba się liczyć?

pozycjonowanie
pozycjonowanie

KOSZTY POZYCJONOWANIA STRONY

Profesjonalne pozycjonowanie strony mieści się w cenie od 2000 do 5000 złotych miesięcznie. Dlaczego miesięcznie? Pozycjonowanie nie jest jednorazową akcją, ale długofalową współpracą. Tylko wtedy przyniesie oczekiwane rezultaty. Dobry pozycjoner może policzyć nawet 300 zł za godzinę swojej pracy. Wynika to z dużego zaangażowania, analizy konkurencji, pracy przy kodzie HTML, śledzenia danych statystycznych i reagowania na dynamikę zmian w Internecie. Im dłużej dana strona internetowa znajduje się w sieci, tym łatwiej ją wypozycjonować – Google obdarza ją większym zaufaniem. Decydując się na współpracę z pozycjonerem możemy liczyć się z działaniami takimi jak:

  • Stworzenie strategicznego planu
  • Edycja kodu HTML
  • Merytoryczna poprawa treści
  • Zamiana treści na unikalną
  • Dobór odpowiednich słów kluczowych – inaczej tagów
  • Instalacja najlepszych i najnowszych programów raportujących ruch na stronie
  • Instalacja i analiza programów pokazujących działania konkurencji

TANIE POZYCJONOWANIE JEST MOŻLIWE?

Jeśli szukamy tanich i szybkich rozwiązań, z pewnością się na nie natkniemy. Niestety popularnością cieszą się nadal nieuczciwe praktyki – od 2014 roku przechwytywane i karane przez Google. Pozycjonowanie kosztujące 50-100 zł na miesiąc to nie okazja, ale oszustwo. Osoby zajmujące się takimi usługami pozycjonują stronę poprzez tzw. spam, czyli linkowanie strony w każdym możliwym miejscu – na forach, w blogowych okienkach do komentarzy, w kontach na mediach społecznościowych i przy filmach Youtube. Chociaż na początku system odbiera to jako rekomendacje i automatycznie podwyższa miejsce w wyszukiwarce, po pewnym czasie trzeba liczyć się z usunięciem i karą finansową.

Strona internetowa jest wizytówką dla firmy albo konkretnej, indywidualnej osoby. Po tym jakie miejsce zajmuje w Google, użytkownicy (w tym potencjalni klienci i czytelnicy) oceniają wartość usług lub treści. Pozycjonowanie strony powinno być więc kluczem do rozwoju – zignorowanie swojej obecności w sieci to niewykorzystana szansa na osiąganie zawodowych celów i sukcesów. Profesjonalna pomoc kosztuje wiele pieniędzy, ale przekłada się na dalsze korzyści w prowadzonym biznesie.

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
  • Jakie lampy kupić do użytku zewnętrznego?

    Obecnie mamy porę letnią, ale już teraz sporo osób zastanawia się nad przyszłością. Planuj…
  • Rodzaje umów o pracę

    Praca tymczasowa jako jedna z form zatrudnienia pracowników w organizacji. Ciągłe zmiany z…
  • Lewarek Żaba

    Jaki podnośnik samochodowy powinniśmy wybrać? Obowiązkowy w naszym samochodzie. W samochod…
Załaduj więcej Specjaliści

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Jakie lampy kupić do użytku zewnętrznego?

Obecnie mamy porę letnią, ale już teraz sporo osób zastanawia się nad przyszłością. Planuj…