Od epilacji do chirurgii plastycznej

Ciągłe wzbogacanie oferty to również podstawa działania twórców sieci salonów kosmetycznych Be Silky.

– Zaczynaliśmy od fotoepilacji, dziś stanowi ona ok. 1/3 usług wybieranych przez naszych klientów. Coraz większą popularnością cieszą się również zabiegi odchudzające oraz odmładzające – mówi Marcin Kalitczuk, właściciel i twórca sieci.

Przez ponad półtora roku działalności franczyzodawca sukcesywnie dopisywał kolejne pozycje do cennika: od oksybrazji (nowoczesnego peelingu wodno-tlenowego), przez kriomezoterapię (nieinwazyjny zabieg odmładzający skórę połączony z terapią zimnem), aż po ostatni przebój rynku kosmetycznego, czyli odmładzanie nanokoloidem platyny, który usuwając aktywny tlen z komórek skóry, doprowadza do jej regeneracji. Be Silky jest też dystrybutorem linii specjalistycznych kosmeceutyków (kosmetyków z właściwościami leczniczymi) włoskich, japońskich i hiszpańskich.

– W niedługim czasie zamierzamy wprowadzić do oferty absolutną nowość, czyli zabiegi chirurgii plastycznej. Obecnie pracujemy nad przystosowaniem lokali oraz rekrutujemy specjalistów – zapowiada Kalitczuk.

W zależności od wachlarza usług, jakim chce dysponować biorca licencji, inwestycja we własny lokal Be Silky waha się od 90 do 159 tys. zł.

– Obecnie w sieci działa pięciu partnerów, a do końca roku chcemy mieć 10 placówek franczyzowych – mówi Kalitczuk.

Pozyskanie lokalu, jego wyposażenie oraz załatwienie wszelkich spraw organizacyjnych zajmuje partnerom Be Silky zwykle nieco ponad kwartał. Marcin Kalitczuk przyznaje, że we wstępnym okresie działalności warto rozważyć współpracę z portalem zakupów grupowych.

– Zdecydowaliśmy się na taki krok tuż po otwarciu naszej placówki we Wrocławiu. Oferta okazała się rekordowa – w ciągu pięciu miesięcy pozyskaliśmy 800 klientów. Co prawda ceny były znacznie zaniżone, ale dzięki temu od początku nasi specjaliści mieli pełne ręce roboty, a punkt Be Silky stał się rozpoznawalny – wspomina Kalitczuk.

Według niego lokalizacji salonu kosmetycznego należy szukać raczej w centrach miast i przy ulicach o dużym natężeniu ruchu pieszych niż w galeriach i centrach handlowych.

– Nasi klienci cenią sobie dyskrecję – tłumaczy. – Często klientki podjeżdżają samochodami, by dokonać zabiegu kosmetycznego twarzy i pospiesznie opuszczają lokal, bo nie życzą sobie być oglądanymi tuż po nim. Takiego komfortu nie zapewni im ruchliwe centrum handlowe.

Spis Treści:

https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-1/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-2/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-3/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-4/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-5/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-6/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-7/

Facebook Comments
  • Wykładziny dywanowe

    Jakie wykładziny dywanowe wybrać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykładziny dywanowej? M…
  • Historia druku. Część I

    Historia druku – wbrew powszechnej opinii – nie jest zbyt długa i barwna. Współczesna druk…
  • Jakie pompy membranowe wybrać?

    Jakie pompy membranowe wybrać? Dużo osób zastanawia się, jakie pompy membranowe będą dla n…
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Specjaliści

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Wykładziny dywanowe

Jakie wykładziny dywanowe wybrać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykładziny dywanowej? M…