Im więcej, tym lepiej

AMuroda to salon kosmetyki profesjonalnej oraz stylizacji włosów, ale jego oferta obejmuje cały szereg specjalistycznych zabiegów pielęgnacyjnych na twarz i ciało.

– Większość naszych klientów narzeka na ciągły brak czasu. Wygodniej jest w jednym miejscu zrobić manikiur, hennę oraz uczesać włosy, niż jechać w dwa różne miejsca i tracić czas na dojazdy, stojąc w korkach – mówi Murowicka.

Przedsiębiorcy z branży potwierdzają, że dywersyfikacja usług oferowanych przez salony kosmetyczne to warunek, bez którego trudno iść ramię w ramię z konkurencją. Nawet sieci, które skorzystały na rosnącej w ostatnich latach popularności fotoepilacji, czyli usuwania owłosienia metodą impulsów świetlnych, starają się stale poszerzać swoją ofertę.

– Nigdy nie stawialiśmy wyłącznie na fotoepilację. Od samego początku nawet w podstawowym pakiecie proponujemy również inne zabiegi – mówi Sławomir Zaczkiewicz, kierownik ds. kluczowych klientów Centrum Dystrybucji Image, właściciela marek Beautiful Skin oraz Instytut Kosmetologii. – Nasza polityka przewidywała ciągłe rozszerzanie wachlarza usług w poszczególnych placówkach, również o podstawowe zabiegi pielęgnacyjne. Dla osób posiadających doświadczenie w branży kosmetycznej jest oczywiste, że wąska specjalizacja na dłuższą metę nie jest w stanie się utrzymać, a tym bardziej pozwolić na generowanie obrotów na przyzwoitym poziomie.

Dwa lata do zwrotu

Operator Beautiful Skin zapewnia, że kwota inwestycji we franczyzową placówkę tej sieci zamknie się w przedziale 70-99 tys. zł netto. Do tego partner musi doliczyć jeszcze kapitał potrzebny na opłacenie remontu lokalu usługowego. Wyliczenia franczyzodawcy potwierdza Joanna Cabaj-Bonicka, która od jesieni ubiegłego roku prowadzi własny salon sieci w Warszawie, zaznaczając jednocześnie, że należy również zabezpieczyć kapitał na pokrycie kosztów bieżących w pierwszych miesiącach funkcjonowania salonu.

– Inwestycję ułatwia fakt, że istnieje możliwość pozyskania sprzętu w formie leasingu, co pozwala rozłoży koszty w czasie – mówi partnerka Be-autiful Skin.

Spis Treści:

https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-1/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-2/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-3/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-4/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-5/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-6/
https://clumberspaniel.pl/biznes-na-czasie-w-zdrowym-ciele-zdrowych-duch-cz-7/

Facebook Comments
Załaduj więcej Redaktor
Załaduj więcej Specjaliści

1 komentarz

  1. […] 1 minutę temu Biznes na czasie – w zdrowym ciele zdrowych duch cz.2 […]

Dodaj komentarz

Sprawdź też

Skup samochodów

Skup Aut  Nie jest to nic innego jak zakup auta używanego, sprawdzenie go u mechanika oraz…